GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

1987 Porsche 959 (W.I.P.)


Un nou proiect ,o noua misiune in Zmodeler. Este vorba de Porsche 959 din 1987 din Forza Motorsport 3, dece am ales aceasta masina? sau mai bine zis acest Porsche, pai dupa cate am vazut in ultimu timp ,multi au inceput sa converteze Porsche-uri din diferite jocuri ,iar eu ma gandeam sa convertez acest model pentru ca nu a mai fost lucrat la el. Acest model se mai poate gasi si in Need for Speed World dar dupa cum bine stim cu totii in Forza Motorsport 3 este cel mai detaliat model.

4 comments:

Tary said...

Îmi place modelul!Baftă!

Unknown said...

Da, multumesc da oricum va intarzia putin c-am pe saptamana viitoare va fi gata pentru ca acuma ma ocup de un 350Z mai personal iar acuma in weekend am majoratul :)

Ayasha Kieth said...

Well that was a great mission. I believe that, that was a really great car...

--------
Fender Flares | Bushwacker | Bestops| Discount-autocar-parts | 4wheelonline | All about car

Liviu95 said...

Bafta :) Imi place mult modelu

Post a Comment