GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

Hayes EQ 142 + Log's-Trailer

Astazi pe data de 13.01.2013 este o zi importanta pentru blogspot-ul meu din cate vad, se pare ca am atins numarul de 550 vizitatori in doar o zi si sincer a trecut ceva timp de cand nu am mai vazut asa multa activitate de genu ,dar sa revenim la subiectul postului. Cand am decis sa convertez din jocul 18 WoS Extreme Trucker 2 incepand cu Mack Vision + Double-Trailer incepusem sa lucrez si la acest camion fiind Hayes EQ 142 dar in scurt timp proiectul il abandonasem. In ultimele zile l-am re`gasit in PC si m-am gandit sa il termin pentru ca sincer mi se pare un camion foarte interesant si pana acum nu a mai fost convertat pentru GTA San Andreas. De asemenea tin sa va zic ,camionul detine un extra iar acesta este trailer-ul acestui camion dupa cum o sa puteti vedea in pozele de mai jos si daca tot am lucrat la acest camion desigur ca are si trailer cu 4extra-uri (busteni/copaci/pini) sau cum vreti voi sa ii ziceti. C-am atat am avut de zis si va multumesc pentru vizionarile facute de voi!












1 comments:

produse bio said...

E o placere imensa sa conduci asa ceva.

Post a Comment