GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

Lumea in ziua de azi !

Lumea in ziua de azi...cei cu ea? E data drQ-ului si asta o pot sa o dovedesc ! Dece nu am mai postat de ceva vreme?, cititi acest post si o sa fiti convinsi de multe lucruri si poate va veti deschide si ochii unii dintre voi. Cand totul a fost roz atunci au venit toate problemele si toate acareturile, pana ce ma doborat de nu m'am vazut. Numai probleme, vesti proaste si tot ce se poate intampla mai rau, iar cand spun asta vorbesc la modul cel mai serios + ca toata lumea a ajuns sa isi vada numai de persoana respectiva sa profite de tot ce e bun si sa ieie totul pentru el/ea. Lumea a inceput sa se manance unu pe altu si uite asa vom ajunge cu toti de rapa! Ce sa intamplat in ultimele 2saptamani nu mi sa intamplat in toata viata, cate am aflat, cate s-au intervenit, cate am vazut si de cate mi-am dat seama....

A...in legatura cu blogspot-ul, ma voi re'intoarce atunci cand o sa fie totul bine si sa ma ocup de cateva lucruri care mi'a futut viata personala. Pana atunci numai bine si aveti grija ;)

1 comments:

Anonymous said...

Lumea e proasta si trebuie data dracului ,nu-i mai asculta ,crezi doar in tine.Their just a bunch of idiots... Bafta

Post a Comment