GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

A venit din nou Iarna in Iasi ?!

Azi pe data de 11.03.2010 a inceput din nou sa cada fulgi de zapada pe tot Iasi-ul. Pana si in aceasta clipa inca mai ninge in orasul meu natal. Suntem in luna Martie si iarasi trebuie sa imi iau geaca groasa de iarna, iarasi trebuie sa am grija la gheata care poate sa te trimita direct in spital si jălul de dimineata atunci cand imi aprind tigara si ma indrept spre scoala (expluzand faptul ca fac 5-10minute pe jos pana la scoala). Daca mai tine ninsoarea asta surprinzatoare, cred ca am sa ma apuc de cateva poze cu orasul meu natal acoperit de floconi de nea xD !

Iasi: Bucium, Spre releu (foarte multe amintiri):


Iasi- Bahlui (credetima ca e prea murdar vara, dar iarna ii da un shine xD):


Iasi: sincer nustiu exact zona, dar imi place cum a fost facuta poza:

1 comments:

Marius said...

SHAKE sa stii ca peste tot in tara a nins... ce sa-i faci? babele-s de vina:))

Post a Comment