GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

1946 COE Chevy SHAKE Inc.

Poate nu stiati dar sunt un mare fan al modelelor de Chevy COE din orice an posibil (anii vechi). Asa ca acuma 2zile m-am gandit sa ma ocup de asa si sa o fac in stilul care imi place mie. Mi-a luat 24de ore sa o aduc in acest final si sunt multumit de rezultate, mai putin de handling care mi'a dat ceva batai de cap. Dupa cum vedeti si in poze i-am facut si un extra, este vorba despre Ford Mustang 2010 Jade tot lucrat de mine, care il voi posta mai tarziu xD.













1 comments:

dj mihai said...

am niste proiecte 3ds max. masini. ce zici le poti face sa fie pt. gta san andreas?

Post a Comment