GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

GTA Pro Street (Goodbye website!)


Mda...acuma cateva zile site-ul mod-ului meu GTA Pro Street a fost suspendat, nustiu dece si oricum numai era asa mare activitate pe site. Tin sa va spun ca a fost ultima data cand am facut website pentru acest mod, deoarece a fost al 3-lea si tot degeaba. De acum daca voi mai face cate ceva pentru acest mod voi posta pe blogspot si inca un lucru, is satul sa tot vad oameni retarzi care imi folosesc masinile din mod-ul meu facandusi mod-ul lor Pro Street, deci sa stiti odata pentru totdeauna mod-ul GTA Pro Street va ramane intotdeauna ideea mea si mod-ul meu!


1 comments:

Anonymous said...

Cum adica "suspendat"? Nu inteleg...

Post a Comment