GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

ENBSeries Configurator

Salut la toti, auzisem zilele astea un zvon ca a aparut un program prin care iti poti face propriile configurari al enb_series-ului. Navigand pe internet am si dat de acest program, l-am testat si pot sa va spun ca este de succes! Poti face orice modificare pe care o doriti sau dupa placa video pe care o aveti. Autorul acestui program este Niek Den Teuling 2010 Joachim Andersen.







3 comments:

Unknown said...

E bun programul ! MS ! Vreau sa-ti spun ca in materie de GTA SA Modifications esti CEL MAI TARE !!! Am in pc 90-95% din creatiile tale postate pe blog ! Inca ceva , eu sunt drifter si din cate stiu handlingu nu il pot baga fara s0beit ,mie sincer nu imi trebuie dar fara handling mi se pare cam banal , si vroiam sa te intreb daca se poate baga handling fara s0beit , ca vreau sa scap de s0beit si sa imi bag ENB ... Sall si Spor la Creatii...o sa iti las si eu comm-uri ca pana acum nu mi-am dat seama sa las comm, doar downloadam...

Unknown said...

Normal ca poti sa pui handling fara s0beit, e ceva normal lol!

Unknown said...

eu bag in handling.cfg si masina imi merge la fel...

Post a Comment