GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

Un nou capitol...


Salut la toti ! as vrea sa cititi cu totii acest post si voi incepe in felul urmator. Am lipsit o saptamana dincauza faptului ca am avut niste probleme de sanatate si a trebuit sa stau in spital si vad ca deja lumea vorbeste cu numele meu spunand ca voi inchide blogspot-ul si ca mi sa spart parola, total gresit ! Nu mi'a spart nimeni nici o parola si nici NU voi sterge vreodata acest blogspot dar se pare ca unii nu inceteaza cu prostiile. Oricum am revenit si tin sa va spun ca anul acesta va fi un an plin de mod-uri si alte lucruri legate de comunitatea Grand Theft Auto. De asemenea voi face un contest (concurs) pe care il veti gasi pe Gta-Custom numit Frozen Muscle Contest. Numele Frozen vine de la faptul ca e inca Iarna si e frig ,iar Muscle de la masinile cu care se va participa in acest concurs, genul vor fi Muscle Cars deci cred ca m-am facut destul de inteles in legatura cu tot ce va nelamurea pe unii dintre voi.

0 comments:

Post a Comment