GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

Volkswagen Lupo

Intrun final am terminat de lucrat in totalitate la aceasta masina ! cei drept am avut foarte multe probleme cu ea ,dar am rezolvat totul in privinta ei. Dupa ce o downloadati v'as ruga pe toti sa cititi Readme-ul in privinta un lucruri foarte importante pe care le-am mentinut. Si cel mai important lucru: NU aveti permisiunea de a o debloca si a o modifica/converta/edita si chestii de genu fara permisiunea mea !!! , NU aveti permisiunea de a o posta pe alt website/forum sau blogspot !!! Hai gata prea multa vorbaraie luatio si jucativa cu ea.











0 comments:

Post a Comment