GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

Volkswagen Lupo (*New updates)

Stiu ca nu am mai venit cu update-uri noi la aceasta masina ,dar m-am intors in forte in legatura cu ea ! in weekend-ul trecut ar fi trebuit sa o public...dar cand eram in joc cu ea si ma pregateam sa ii creez handling-ul ce vad? ca defapt lucrasem la update-urile de mai sus pe primul .dff care l-am pus prima data in joc si care avea parte de toate bug-urile si chestii de genu, cum ar veni ca jumatate de munca sa dus ! deci e clar ca am patito si a 2'a oara ! dar nu m-am lasat de data asta...sambata noaptea am petrecuto toata lucrand la ea + ca acum are si un interior HQ (scaune, bancheta depe spate, bord, volan si multe altele cum puteti vedea in poze). De asemenea am facut sii damage parts dar am uitat sa ii fac poze si vehiclelights + ca i-am facut si la interior un pic de mapping pe vehiclelights. A sa nu uit sa mai mentionez ca roata este mult mai detaliata si multe altele pe care le puteti observa in pozele de mai jos. Ce pot sa va mai spun este ca imi pare rau ca nu am putut sa o public pana acum dar vorba aia: din greseli inveti ! Oricum mai am de facut un pic de mapping pe ici pe colo, sa mai fixez cateva bug-uri minore si c-am atat !












1 comments:

Post a Comment