GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

Volkswagen Lupo (W.I.P.)

Stiu ca nu am mai fost asa activ cu post-urile pe blogspot ,dar in ultimu timp am fost ocupat cu website-ul Gta-Custom si vad ca a dat rezultate foarte bune timp-ul petrecut lucrand la website. Oricum am revenit cu ceva nou la care lucrez din greu. Este vorba despre Volkswagen Lupo creat de Cross acum 2ani daca nu ma insel pe cand eu cu el lucram nopti intregi la masini de genu xD. Iar acum am dat de ea in Pc si m-am gandit sa o aduc la un final bun ! Sincer mi'a placut dintotdeauna Volkswagen Lupo si nu ma intrebati exact dece dar marimea lui si stilul cum se poate tuna il ador xD. Stati pe aproape daca vreti sa vedeti update-uri noi aduse la aceasta masina si la multe altele !


0 comments:

Post a Comment