GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

18 Wheels of Steel Extreme Trucker 2 (Torrent Download)


Daca am facut post cu primul Extreme Trucker m-am gandit sa fac si cu al doilea din seria jocului 18 Wheels of Steel si tot odata am decis sa pun si fisierul de torrent pentru al putea downloada cine si cum doreste. Jocul a fost lansat pe data de 01.06.2011 si pot spune ca se vede diferenta dintre celelalte versiuni. Iata si cerintele de sistem, cateva poze, un trailer si desigur fisier-ul torrent de download, va urez un gameplay placut !

- XP / Vista / 7
- Pentium 4 2.2 GHz or 100% compatible processor
- 1GB RAM (2 GB of RAM on Windows Vista/7)
- 540 MB Free HDD
- 256 MB AGP DirectX 9 and T&L compatible video accelerator card (Geforce FX/ATI Radeon 9600 or better)
- Direct X compatible sound card
- DirectX 9.0c
















4 comments:

Tary said...

L-am jucat încă de la apariţie.Foarte tare jocul şi îl recomand şi eu!Sunt un mare fan al seriei,nu mi-a scăpat nici unul :>

AlexBv said...

Da, este un joc foarte reusit. L-am terminat imediat dupa aparitie. Ma bucur ca nu sunt singurul care joaca si jocuri cu camioane. Va recomand de aseamenea GTS (German Truck Simulator pentru cei care nu stiu).
Eu astept aparitia ETS 2. Cred ca va intrece orice limite.

Unknown said...

Da, intradevar ETS 2 va intrece intradevar orice limita la categoria jocuri cu camioane :)

Fotograf nunta Ana said...

pare foarte interesant.. sincer nu am jucat dar ma tenteaza

Post a Comment