GTA San Andreas for Android ! CLICK AND TAKE IT! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it ! Ready for download ! Click and take it !

Nissan 350Z AdHoc

Acesta este Nissan`ul meu 350Z preferat de pana acum, am depus multa munca, efort si pasiune in acest 350Z si tot odata m-am gandit sa il pun la download ca multi au vrut ultimu meu Nissan 350Z SHK . Modelul de baza stock este din Need for Speed Pro Street, jantele sunt depe Mazda RX8 NFS Team Mad Mike convertata de catre Bone_G's ,iar restul pieselor pe care le veti vedea pe masina in joc sunt facute, editate, prelucrate de catre mine. Desigur dupa cum veti observa in pozele de mai jost include si un paintjob in 2culori multi mi-au zis ba ca ii sta mai bine pe alb iar altii pe cele doua culori asa ca am hotarat sa fac un paintjob. Dupa cum bine stiti nu aveti voie sa va atingeti de ea ca model 3D fara permisiunea mea, in orice caz am blocato ca sa va re'amintiti acest lucru, va urez gameplay placut.











5 comments:

Tary said...

Pur și simplu superbă! Calitate ca-n totdeauna.

Unknown said...

Dah... mersi mult Tary.

MiKiBadBoy said...

E mijto ft rau...Dar auzi la ce e bun Thumbs,...nus cum???

Unknown said...

Fii mai explicit, nustiu la ce exact te referi.

Anonymous said...

hey man!I would like to post your mods on a forum.Would you please give me the permissionto post it? Of cause I would give the credits when posting your mids .

Post a Comment